Repetitie: Schoolstraat 25 Noord-Scharwoude
Post: Middenweg 259L Heerhugowaard
info@muziekverenigingkadans.nl

Open Dag Muziekvereniging Kadans

Muziekvereniging Kadans is de jongste muziekvereniging van Dijk en Waard, met een geschiedenis die teruggaat tot 1894 en we zijn opzoek naar nieuwe leden! Wij zijn een Fanfareorkest met ongeveer 45 leden, van jong tot oud. Samen repeteren wij iedere week op de vrijdagavond onder de leiding van onze maestro Michael de Graaf. Tijdens deze repetities bereiden wij ons voor op de concerten die wij in en in de omgeving van Dijk en Waard houden.

Om u, kennis te laten maken met de muziekvereniging, en het fanfareorkest houden wij op zondagmiddag 29 oktober vanaf 13:00 uur een open dag op onze repetitie locatie, de Schoolstraat 25 te Noord-Scharwoude. Tijdens deze open dag kunt uzelf, uw kinderen en/of kleinkinderen een muziekinstrument proberen, onze leden zullen u alles vertellen over het instrument. Wij laten u zien wie wij zijn en wat we doen. Ook kunt u luisteren naar een open repetitie om 14:30 uur, afsluitend houden wij een concertje om 15:30 uur.

Wij zetten onze deuren open, zien wij u op 29 oktober?