Repetitie: Schoolstraat 25 Noord-Scharwoude
Post: Middenweg 259L Heerhugowaard
info@muziekverenigingkadans.nl

KROEGENQUIZ 2.0

ZUID-SCHARWOUDE – In 2019 had een van onze leden een idee om onze concerten nieuw leven in te blazen. Een quiz was het idee. Fragmenten gespeeld door muzikanten. Na een meer dan succesvolle eerste editie in 2019 smaakte dit naar meer voor de leden en dirigent van Kadans.

Helaas kwamen daar de corona jaren tussendoor. Maar op vrijdag 31 maart 2023 om 20:00 uur barst het feest voor de tweede keer los in de zaal van Café de Roode Leeuw te Zuid-Scharwoude. De voorbereidingen zijn in volle gang. Het orkest bestaat 5 jaar en is groter dan ooit. Inmiddels tellen we 50 spelende leden. Kadans staat al 5 jaar onder de bezielende leiding van onze maestro Michael de Graaf. Deze avond staat de Quiz onder leiding van Chantal Jonker-Beemsterboer, bekend van de succesvolle kroegenquiz in het Karrewiel.

Om onze kosten zo laag mogelijk te houden vragen wij €5,00 euro per persoon entree. Deze kan uitsluitend per pin worden afgerekend bij de deur. Het inschrijven kan deze avond vanaf 20:00 uur. Wij zien jullie graag 31 maart in de zaal van De Roode Leeuw.