Repetitie: Schoolstraat 25 Noord-Scharwoude
Post: Middenweg 259L Heerhugowaard
info@muziekverenigingkadans.nl

Nieuwe Leden

Wilt u gezellig muziek maken op de vrijdagavond, om het weekend goed in te luiden? Dan bent u bij ons aan het goede adres!

Bij onze muziekvereniging zijn wij altijd opzoek naar nieuwe en enthousiaste leden voor ons orkest. Van jong tot oud, iedereen is welkom! Bent u een herintreder en wilt u muziek maken weer oppakken? Dan kunnen wij u ook helpen. Wilt u een instrument leren bespelen? Ook dan bent u van harte welkom om een keer te komen kijken!

Onze vereniging geeft muzieklessen op de vrijdagmiddag en begin van de avond voorafgaand aan de repetitie. Wij repeteren op de vrijdagavond tussen 20:00 en 22:15 uur.

Iedereen die bij Kadans lid wordt en meespeelt in het orkest krijgt een instrument in bruikleen van Kadans.

Onze dirigent geeft muziekles aan koperblazers zoals de trompet, bugel en trombone. Voor saxofoons kan onze vereniging een docent regelen. De lestijden worden altijd onderling besproken met de docent.

Een lidmaatschap bij Kadans betaal je een jaarlijks vast te stellen bedrag aan contributie. In 2021 is dit bedrag vastgesteld op €150,00 per jaar. Voor leerlingen hebben we een andere constructie vast gesteld. Leerlingen die les krijgen via Kadans betalen 2/3 van het lesgeld. Kadans betaalt het overige 1/3e deel. Deze leerlingen betalen overigens geen contributie. Dit gaan zij betalen nadat zij zijn gestopt met de lessen.

Bij Kadans zijn we momenteel opzoek naar versterking van onze hoornsectie, bugelsectie en slagwerksectie met name het melodische slagwerk.

Via onderstaand aanmeldformulier kunt u zich aanmelden en eventueel contact opnemen met onze contactpersoon ledenwerving.