Repetitie: Schoolstraat 25 Noord-Scharwoude
Post: Middenweg 259L Heerhugowaard
info@muziekverenigingkadans.nl

Acties

Muziekvereniging Kadans doet om haar clubkas gezond te houden mee aan diverse acties. Via deze acties kunt u, fan van Kadans, ons bijna kosteloos steunen. Hieronder staan de huidige acties waaraan Kadans deel neemt.

Vomar Club is Koning Actie

Wij zijn aangesloten bij de Vomar Club is Koning actie. Dit houdt in, dat leden, donateurs en alle andere geïnteresseerden in Kadans met hun Vomar Klantenkaart Kadans kunnen steunen. Vomar keert bij iedere besteding 0,5% uit aan de vereniging.

Doet u boodschappen bij Vomar, en heeft u een klantenpas? Koppel deze dan in uw persoonlijke Vomar Klantenpas omgeving aan Kadans! onze clubcode is KAZU2021 Meer informatie over deze actie kunt u hier vinden.

SponsorKliks

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Kadans, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en jouw sponsordoel ontvangt hiervoor geld in de clubkas.
Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Booking en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar jouw sponsordoel. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je jouw sponsordoel ook GRATIS sponsoren?
Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van jouw sponsordoel. Voor jou een kleine moeite, voor jouw sponsordoel zijn het directe inkomsten. Je kan hiervoor klikken op de banner op onze website of rechtstreeks naar www.sponsorkliks.com gaan. Klik vervolgens op het logo van de winkel.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling van een klant die via SponsorKliks.com komt.
75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw sponsordoel. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol ons een commissie uit en profiteert jouw sponsordoel hier direct van!

SponsorKliks | Gratis sponsoren!

Kadans TrioleT

Sinds 3 september 2021 heeft Kadans haar eigen speciaal bier! Iets waar wij als vereniging erg trots op zijn! De Kadans TrioleT is een heerlijke Tripel met toevoegingen van Koriander. De Kadans TrioleT is verkrijgbaar in onze webshop. Hier kunt u alle informatie over TrioleT vinden!

Kadans TrioleT is per 5 januari 2022 ook verkrijgbaar bij Slijterij Suts DRANKEN/De Burg in Noord-Scharwoude.